donderdag 25 juni 2015

Moet er nog zwier zijn?

Mijn meisjes houden van jurkjes die veel zwier hebben, hoe meer, hoe liever zelfs! 




Een tijd geleden mocht ik de 'Bon Bon Dress' van Mandy K Designs testen, een jurk met een cirkelrok dus geweldig veel zwier. 



Het patroon is erg eenvoudig en zeker iets voor beginners. Er zit geen rits of knoopsgat of zo in en het jurkje naaien was op een uurtje gefikst. :-) ik kreeg de 6 jaar nipt uit een metertje petit pan stof en denk dat ik voor Zoey ook nog eentje ga maken voor we op vakantie gaan, want hé, elk meisje heeft toch wat zwier nodig in haar leven ;-) 


12 opmerkingen:

  1. oh geweldig mooi!
    is het patroontje al uit? Want zo zonder knopen en rits, wil ik deze wel maken

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hoor... https://www.etsy.com/nl/listing/224043506/bon-bon-dress-pdf-sewing-pattern-in

      Verwijderen
  2. Echt een leuke jurk. En elk meisjes wil graag veel zwier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk. En wat vind ik het nu jammer dat mijn meisje niet echt van zwierige jurken houdt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooooh, super mooi en zo hard fan van dat stofke!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waw! Lilith zou tegen zoveel zwier zeker ook geen nee zeggen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kato's ogen zouden fonkelen bij het zien van zoveel zwier, mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke jurk, die kende ik helemaal niet, heerlijke kleuren combi!

    BeantwoordenVerwijderen