zaterdag 14 februari 2015

Lentegevoel in de winter...

Vandaag was zo'n dag...

De zon scheen, ik had mijn zonnebril op om te rijden maar het was frisjes... De lente liet zich voelen!
En als ik de lente voel, dan wil ik jurkjes...
Jurkjes in allerlei modellen maar vooral in kleur! Mijn bleke huidjes hier in huis kunnen best wel wat kleur gebruiken en als ik aan kleur denk denk ik ook meteen aan Petit Pan.




De stof kocht ik onlangs, het is een al oudere stof uit de collectie die ze per toeval nog eens binnen gekregen hadden. Hij voelt niet zo licht en zacht aan als degenen die ze tegenwoordig hebben, maar hij is mooi! De kleuren zijn echt springlevend en heerlijk fel. Om het geheel wat te breken gebruikte in een lichtgele paspel tussen boven en onderdeel. 



Ik gebruikte wederom mijn svdhz2 patroon met de v-rug en nam de gerende rok maar tekende die breder uit naar beneden toe. 




Hij rolde gisteren van onder mijn machine maar vandaag wou ze hem al aan. Toen we deze namiddag na school nog snel even naar de geel-blauwe winkel gingen greep ik mijn kans om er maar meteen foto's van te nemen... 


11 opmerkingen: