zaterdag 22 november 2014

Feestdagenjurk bis...

Feestdagenjurk 1 was af en ik plaatste hem hier en op 2 facebookgroepjes en werd overdonderd. Zoveel mooie reacties, ik glunderde van trots. Dat kan ik wel zeggen.





Na kind 1 volgde kind 2. Ook voor Zoey zocht en vond ik een katoen/satijnen stofje van Echino bij Julie. Vogeltjes met zilveren bijtjes in, scoren dus met blingbling.


Ik ging deze keer voor de combinatie 'Anna-Sofia-Claire met plooitjes in het voorpand' uit het boek 'Stof voor durf het zelvers 2' en werkte af met zilveren paspel onderaan. Ik puzzelde met de stof zodat zowel de plooitjes doorliepen als de aansluiting met de rest van het voorpand.




Dat het kind content is hoef ik niet te vertellen zeker. De volgende in de rij is zoonlief... :-p 

16 opmerkingen:

  1. Wow! Ik heb me nog in kunnen houden tot nu toe om geen gouden accent stofjes te kopen, maar dit werkt niet goed uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben momenteel ook helemaal into goud! Mooi, mooi, mooi en dit geldt zowel voor de stof, de jurk als de het model!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh en toch het zilveren bijtje in de plooien gekregen! ZO MOOI.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel erg leuk!!!
    je meisje straalt als een bruidsmeisje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig kleedje ! en zo'n mooi stofje ! waar kan je beide kopen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi weer Kristien! Super knap dat het stofje helemaal doorloopt. Lijkt me niet makkelijk met die plooitjes!

    BeantwoordenVerwijderen