vrijdag 4 juli 2014

test test... Maëlle!

Hoeraaa, al een tijdje keek ik uit naar het nieuwe iene-miene jasjespatroon Maëlle want jasjes, ja, daar had ik er nog eentje van nodig voor mijn lieve Zetje. 
Toen An weer een oproepje deed voor testers schoof ik graag weer aan in de rij en blij als een kind kreeg ik een mailtje dat ik wederom mocht mee testen :-) 

Het patroon is (net zoals de Jackie) erg duidelijk uitgelegd en zelfs iemand met weinig ervaring kan ermee aan de slag. Maëlle is het perfecte tussenseizoen of zomerjasje, heel elegant en (om het in mijn zus haar woorden te zeggen:) een must-have voor elk jongedametje (liefst zelfs in meerdere kleurtjes). 

De stof die ik eerst in gedachten had is er nog niet, daarom maakte ik hem in een 'teststofje', maar uiteindelijk vind ik hem erg geslaagd en zal ik hem toch maar geen 'testjasje' noemen ;-) het rode is trouwens deze keer geen link naar de rode duivels maar toevallig was het zowat de enige stof die ik wel echt mooi en stevig genoeg vond uit mijn persoonlijke voorraad. Het stofje binnenin lag al een hele tijd in mijn kast en paste er in mijn ogen perfect bij. Ik voegde nog paspel toe aan de binnenkant, wat eigenlijk niet in het patroon staat en ik stikte ook de naad door met echt dik doorstikgaren. 

Maëlle mag zeker nog eens op bezoek komen, Zetje is alleszins enthousiast over haar nieuwe zomerjas :-) 
(Oh ja, sorry alvast voor de overload aan foto's :-p) 

 













27 opmerkingen:

  1. Mooooiiii ... Welk stofje heb je gebruikt ? De mijne heeft nog een uurtje werk .....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De gabardine komt van in Kapellen, de voering kocht ik bij Stoffen van Leuven.

      Verwijderen
  2. Oh wauwie!!!! Bangelijk mooi!!!! Mijn versie is net af, enkel de knopen nog maar dat is voor morgen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Benieuwd naar die van jullie trouwens! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. PRACHTIG !!!
    Rood is een fantastische kleur, héél geslaagd!
    Is deze Maëlle wat aangepast qua lengte? Lijkt me iets langer dan de andere die we al konden bewonderen,... naar mijn gevoel ook net iets beter zo!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thx voor de complimentjes! En neen hoor, ik heb niets aangepast :-) ik volgde gewoon het patroon :-)

      Verwijderen
  5. ik krijg toch stress... ik ben nog niet klaar en als ik deze zie WAW :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Seg Lies, ik ben er zeker van dat de jouwe ook top zal zijn!

      Verwijderen
  6. Knap zeg!! Mijn man vindt jouw versie super geslaagd! Ik heb mijn versie gisterenavond doorgestuurd, ik hoop dat jullie het ook mooi zullen vinden... Wel met een bang hartje zalle, jullie zijn allemaal grote madammen die al wat naai ervaring hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Benieuwd naar de andere versie's :-) leuk om zien hoe eenzelfde patroon er toch telkens weer anders uit ziet :-) en hier loopt ook niet altijd alles perfect hoor, met vallen en opstaan :-)

      Verwijderen
  7. Testversie??? Supergeslaagde versie !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super tof gemaakt!Mooie dochter die terecht fier is op hare nieuwe jas.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig mooi!
    En zo poseren dat ze ook al kan!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, dan heb je de eerste foto's niet gezien... Daar staat ze nog al huilend op :-p ('t was al laat en ze had er eerst geen zin in)

      Verwijderen
  10. schoon! Ik ben hier ook volop bezig aan mijn versie, hopelijk even geslaagd als die van jou ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Knap knap knap!! :-) De mijne zal voor zondag zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel geslaagd, zeg! En zo mooi in dat rood, leuke voering ook. Ik moet nog beginnen aan de mijne, het zal deadlinen worden, vrees ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. zo schattig stijlvol dat jouw meid is!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ze staat er ook echt mooi mee !
    Je bent een jasjes krak :p

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je hebt wel een geweldig model om zo'n schoon zomerjaske te showen
    een hele mooie uitvoering en kleurencombinatie
    zus 3

    BeantwoordenVerwijderen