woensdag 10 april 2013

Een swapje en een give awayke...

Zoals ik eerder al eens zei doe ik aan swappen, het is behoorlijk verslavend zo iets maken voor iemand anders en wachten op de reacties, ik vind dat zelf nog leuker dan zelf iets krijgen. Zo maakte ik een swapje voor een vriendin. Ik maakte 'transportation plates' voor haar zoontjes en voor haar maakte ik een button en een ketting van stof.

De handleiding vond ik hier, maar ik zal jullie meer vertellen... Zodra ik aan 75 blogvolgers zit maak ik er nog twee in een stofje naar keuze, wat denken jullie daarvan? Het enige wat jullie moeten doen is mijn blogje volgen en hieronder eventjes zeggen welk stofje jullie willen, mijn dochters zullen dan elk een lotje trekken.



29 opmerkingen:

  1. fijn! Ik volgde je al dacht ik, maar stond precies toch niet tussen de leden. Nog maar eens gedaan dus.

    Voor mij graag stofje nr hmmm, moeilijk, .... nr 2 misschien toch maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe natuurlijk ook graag mee,stofje nr euhm kies maar,allemaal mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, dit had ik nog niet gezien. Vind het prachtig!! Toch zelf eens proberen ;-)
    Graag doe ik mee met de Give-Away.
    Het tweede stofje vind ik de mooiste, maar de rest is ook tof, hoor!
    Ik word volger!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oja, als ik wat meer tijd vind (momenteel aan het verhuizen en zoontje in revalidatie) wil ik zeker eens met je swappen!
      Je kan me altijd terugvolgen op: http://querida-jotixa.blogspot.be/

      Verwijderen
  4. ik doe graag mee!
    en als mijn naampje er uit moest komen, verras me maar met het stofje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goh, 4 petit pannetjes, dat kan nooit mis zijn ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ga je volgen en wil me meteen kandidaat stellen voor je give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk zeg... Het laatste stofje vind ik super... De andere zijn ook niet mis hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik volg je al een tijdje. Ik zou kiezen voor stofje nummer 2.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een nieuwe volger erbij! En ik kies stofje nummer 2 of 4! Allebei mooi en past bij veel van mijn kleertjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb je blog net ontdekt, toffe dingen maak je seg!
    Voor een stoffen ketting waag ik graag mijn kans.
    Ik vind de tweede stof het mooist...
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. bij voorkeur het rode stofje, maar ze zijn allemaal mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb bijna mijn rokje in dat vierde stofje af. Een ketting in hetzelfde stofje dan maar?!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Stofje nr 2! Ik volg je dus ( terug)! Ik blijf het toch maar gek vinden dat er blogs verdwijnen uit mijn volgerslijst. Volg je me terug?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. OOOH ! Supertoffe give-away, en mooie blog!
    Ik waag mijn kans!
    Ik zet een linkje bij mij.
    (MaakselsCarlaK.blogspot.be)
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik volg je al een tijdje via Pinterest. Hoog tijd omdat ook hier te doen. Het donkere stofje met de oranje bolletjes spreekt me wel aan. ;o) Ik zet een linkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke ketting! :-) Heel origineel!
    Ik doe graag mee aan je giveaway en ga voor eentje in stofje nr 2 :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. We jagen de teller weer eentje hoger ;)
    Het tweede stofje vind ik het mooiste, dus doe ik graag mee voor eentje in die stof.
    'n vrolijke groet,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. En hoppa: +1 ;)
    Stofje nr 3 vind ik het mooist.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zo gek...Ik had hier ooit al eens gereageerd, maar vind die post precies niet terug?
    Nummer 2 graag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke blog!! Wil ik graag volgen!! Ik zie het eerste stofje graag :-D

    Bij mij loopt er tot morgen ook een give- away!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik zie dat je ondertussen al aan meer dan 75 volgers zit.. mag ik nog meedoen? :-)
    Leuk blog! ik ga je volgen via bloglovin (ps: heb zelf ook net een give away lopen)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. net je blog ontdekt, ik ga je zeker volgen!
    ik doe ook graag mee met je give away en zou gaan voor het stofje uiterst rechts...

    madebyelke.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Haha, met dat ik je berichtje over de binnenspeeltuin las, begon ineens die link naar je giveaway in mijn rechterooghoek te pinken. Waaaw, intussen al ruimschoots over de 75 zelfs!! Proficiat met je bijna 100 volgers!

    BeantwoordenVerwijderen