zaterdag 2 maart 2013

Pimpte een bodyke

Al bijna een jaar staat hij in de kast, The Machine, waarover zij al eerder blogde.

Ik kreeg hem van mijn lieve schatten als moederdagkado, maar de eerste die ik ontving deed het hoegenaamd echt slecht. Na bijna 4 maanden over en weer gemail, verzenden van sd-kaartjes enz kreeg ik uiteindelijk een nieuwe en hoera! Die deed het wel naar behoren. De babytjes waarvoor ik hem eigenlijk zou gebruiken waren ondertussen geboren en hadden een ander aangekocht kado gekregen en dus bleef hij onaangeroerd in de kast staan wegens 'the troubles in mind' van voordien...

Tot vandaag dus!

Mijn schoonbroer vroeg me een bodytje te pimpen als babyborrelkado voor een collega en zodus viste ik mijn Slice Fabrique uit de kast. Eventjes wat oefenen en een beetje later lag er een gepimpte body op tafel.

Ik denk dat hij vanaf nu weer vaker uit de kast mag!

Welcome back!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten