dinsdag 29 januari 2013

Carnaval... Part I

Carnaval komt er aan en ik dacht dat ik nog 2 weken rustig de tijd had om te maken wat de meisjes gekozen hadden uit knippie's Disney verkleedboek maar dat was buiten de verjaardagsfeestjesuitnodiging van A gerekend.
Een feestje met als thema prinsen en prinsessen, gekregen op vrijdag en het feestje is morgen, woensdag. Zaterdag maar naar Kapellen gereden en stofjes gaan inslaan want A koos voor doornroosje en Zetje koos voor 1 van Tinkelbell's vriendinnetjes (waarvoor ik gelukkig nog een week heb tussen de verbouw en verhuisstress door) en dus zette ik me zondagavond aan het knippen en naaide ik vol gemak dankzij mijn boventransportvoetje het kleed in 2 dagen in elkaar.

Hopelijk is A morgen zo blij als ik zonet was :-)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten