zondag 15 april 2012

pennenzakkenweekend

vorig weekend maakte ik 3 pennenzakken, ik testte er eerst eentje in de basisversie van Oon (met flapjes binnenin) en die was eigenlijk best goed gelukt!

Nadien wou ik dus mijn 'echte versie' maken voor mijn zusje, zij kocht superleuke Riley Blake stof bij Julija's en aangezien ik dus dan maar meteen voor het echte werk wou gaan (de versie zonder flapjes) waar ik totaal niet aan uit kon en bij gebrek aan een geodriehoek niet in slaagde werd het een 'platte pennenzak à la K'




Nadien heb'k dan nog maar eens de versie met flapjes gemaakt en zodus heeft ze 2 pennenzakjes nu :-D (ondanks de mislukking toch een tevreden zusje en tevreden K)

verder maakte ik ook nog een 'loyalty card holder' volgens deze tutorial, maar daar ga'k nog eens een update van maken ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten