zaterdag 11 februari 2012

weeral eventjes geleden...

Wat gebeurde er de voorbije weken hier?

Niet veel eigenlijk, de gewone huis-tuin-keuken-stuff. Werken, huishouden doen, met de kids spelen,...

Ikzelf ben begonnen met mijn kleine naailesjes, namelijk bij deze leuke dame. We maken nu een kleedje voor Zetje met rits, zakjes en alles. Maandag volgt hopelijk de afwerking en kan ik het komen showen, hoop dat dochterlief er even blij mee is, ze kan het alvast meenemen op reis. Hopelijk ben ik nadien dan vertrokken voor een hele reeks naaisels.

Ondertussen is dit weekend Jules de klaspop op visite. Aangezien A vandaag naar de 'effelin' zoals zij het noemt is, is Jules er de hele dag niet. Ik had zo'n medelijden met hem deze ochtend, 't ventje heeft geen jasje mee ochottekes dus ik ben bezig met (aan de hand van zijn pyjamaatje) een klein regenjasje te maken uit toile-cirée, als dat lukt volgt mss nog een fleece gevoerd vestje. We zien wel, ik laat de resultaten volgende keer dan wel weer zien! ;-)

Toedelssss!
x

2 opmerkingen: