zaterdag 25 februari 2012

2 weken en 2 kleedjes later :-)

Hiep hoera,

het is me eindelijk gelukt om een afgewerkt project te maken. Dus begon ik nadien meteen aan het tweede en zo kom ik dus ineens op 2 creaties.

Het eerste was het kleedje wat ik leerde maken bij mijn 'naai-instructrice' en ziet er uiteindelijk zo uit (met rits en biais afgewerkt) :

Nadien begon ik vol enthousiasme aan het volgende werkje: een schortkleedje...

Ik kocht ook nog enkele tricootjes waar ik voor A ook een rokje mee ga maken naar voorbeeld van dit:

en uiteindelijk maakte ik ook nog wat tijd voor taart :-D wat resulteerde in dit:


Ik heb dus nog wel wat projectjes de komende weken...
Laten we starten met A's verjaardag op maandag waarvoor ik dit weekend nog taart moet maken.
Dan wil ik nog een rokje en een kleedje voor haar maken, een potloodrol  en een strandtas voor mezelf voordat we op reis vertrekken (lees: binnen 2w3d) ...

Tijd dus om aan't werk te gaan!

Liefs en tot snel!
K'tje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten